Je vaše výroba stále v provozu?
- Ano, vyrábíme bez omezení kapacity výroby.
- Přijali jsme Preventivní opatření, abychom chránili všechny své kolegy a také vás, naše zákazníky.
- Ve firmě funguje tým, který jednou týdně přijatá opatření vyhodnocuje a rozhoduje o dalších krocích, abychom mohli zajistit nepřerušení dodávek krmiv.
Funguje příjem objednávek, resp. zákaznický servis?
- Ano, zákaznický servis funguje bez omezení, a to v čase 6,30 – 17,00.
- Objednávky přijímáme standardně e-mailem na objednavky.krmiva@deheus.com, prostřednictvím naší aplikace e-objednávky na eobjednavky.mojedeheus.cz nebo telefonicky na +420 517 307 709.
Zavážíte vaše výrobky a kam?
- Ano, zavážíme po celé České republice, Slovensku i Maďarsku. Na dodávky krmiv se dosud nevztahují žádná omezení.
Jaké jsou nyní dodací lhůty?
- U volně ložených krmných směsí pro faremní chovy zavážíme jako obvykle, tj. do 3 dnů.
- Pytlovaná krmiva se snažíme dodávat standardně do 5 pracovních dnů. Vlivem skokového nárůstu poptávky či vysokého počtu skládaných palet se termín může prodloužit.
- Aktuální informace Vám poskytne náš zástupce nebo zákaznický servis (k 20.3. registrujeme skokový nárůst objednávek, kdy se více odběratelů předzásobuje).
- U přeshraničních dodávek mohou být delší lhůty způsobeny čekáním na hranicích.
Pracují obchodní specialisté?
- Ano, pracují buď prostřednictvím e-mailu nebo mobilního telefonu.
Je možné u vás domluvit osobní obchodní schůzku?
- Z preventivních důvodů se snažíme omezit osobní schůzky. Stále zde ovšem existuje možnost elektronické, telefonické či video komunikace.
Jaká jste přijali opatření?
- Všechna oddělení pracují. Zaměstnanci, u kterých je to možné, pracují v režimu homeoffice.
- Na vstupu do práce je všem zaměstnancům měřena teplota. Všechna oddělení jsme rozdělili do 2 týmů/skupin pro zajištění zastupitelnosti a minimalizaci omezení provozu.
- Používáme ochranné prostředky, tj. roušky a rukavice.
- Zavedli jsme zvláštní režim výdeje obědů a prostorů jídelny.
- Pozastavili jsme jakékoli hotovostní platby, zboží je možné zaplatit převodem.
- Jsou zrušeny veškeré návštěvy.
- Platí zákaz vstupu externistů do jakýchkoliv budov našich závodů.
- Naše řidiče jsme vybavili ochrannými prostředky.
- V prostorách závodů jsme rozmístili prostředky pro desinfekci rukou.
Co mám dělat, když jsem externí řidič?
- Pro všechny přepravce je vydáno Desatero pravidel, kterým je potřeba se od momentu příjezdu k nám řídit.
- Všechny informace jsou k dispozici ihned na vstupu. Používejte roušku a řiďte se uvedenými pokyny.
- Platí absolutní zákaz vstupu externistů do budov závodů De Heus a.s. Externisté mají přiděleny samostatné WC v areálu závodu.