Jak funguje De Heus v období koronaviru?

25 března 2020
-
3 minut

V aktuální nelehké situaci se na naše pracovníky často obracíte s otázkami, které vás trápí. Proto jsme pro vás připravili malý přehled zásadních informací. Vy se ptáte, my odpovídáme...



Je vaše výroba stále v provozu?                      
  • Ano, vyrábíme bez omezení kapacity výroby.
  • Přijali jsme Preventivní opatření, abychom chránili všechny své kolegy a také vás, naše zákazníky.
  • Ve firmě funguje tým, který jednou týdně přijatá opatření vyhodnocuje a rozhoduje o dalších krocích, abychom mohli zajistit nepřerušení dodávek krmiv.       
KARTA provoz



Funguje příjem objednávek, resp. zákaznický servis?
  • Ano, zákaznický servis funguje bez omezení, a to v čase 6,30 – 17,00.
  • Objednávky přijímáme standardně e-mailem na objednavky.krmiva@deheus.com, prostřednictvím naší aplikace e-objednávky na eobjednavky.mojedeheus.cz nebo telefonicky na +420 517 307 709.
Karta objednávky



Zavážíte vaše výrobky a kam?
  • Ano, zavážíme po celé České republice, Slovensku i Maďarsku. Na dodávky krmiv se dosud nevztahují žádná omezení.
Karta závoz



Jaké jsou nyní dodací lhůty?
  • U volně ložených krmných směsí pro faremní chovy zavážíme jako obvykle, tj. do 3 dnů.
  • Pytlovaná krmiva se snažíme dodávat standardně do 5 pracovních dnů. Vlivem skokového nárůstu poptávky či vysokého počtu skládaných palet se termín může prodloužit.
  • Aktuální informace Vám poskytne náš zástupce nebo zákaznický servis (k 20.3. registrujeme skokový nárůst objednávek, kdy se více odběratelů předzásobuje).
  • U přeshraničních dodávek mohou být delší lhůty způsobeny čekáním na hranicích.
karta dodací lhůty



Pracují obchodní specialisté?
  • Ano, pracují buď prostřednictvím e-mailu nebo mobilního telefonu.
karta specialisté



Je možné u vás domluvit osobní obchodní schůzku?
  • Z preventivních důvodů se snažíme omezit osobní schůzky. Stále zde ovšem existuje možnost elektronické, telefonické či video komunikace.
karta osobní schůzka



Jaká jste přijali opatření?
  • Všechna oddělení pracují. Zaměstnanci, u kterých je to možné, pracují v režimu homeoffice.
  • Na vstupu do práce je všem zaměstnancům měřena teplota. Všechna oddělení jsme rozdělili do 2 týmů/skupin pro zajištění zastupitelnosti a minimalizaci omezení provozu.
  • Používáme ochranné prostředky, tj. roušky a rukavice.
  • Zavedli jsme zvláštní režim výdeje obědů a prostorů jídelny.
  • Pozastavili jsme jakékoli hotovostní platby, zboží je možné zaplatit převodem.
  • Jsou zrušeny veškeré návštěvy.
  • Platí zákaz vstupu externistů do jakýchkoliv budov našich závodů.
  • Naše řidiče jsme vybavili ochrannými prostředky.
  • V prostorách závodů jsme rozmístili prostředky pro desinfekci rukou.
karta opatření I.    karta opatření II.



Co mám dělat, když jsem externí řidič?
  • Pro všechny přepravce je vydáno Desatero pravidel, kterým je potřeba se od momentu příjezdu k nám řídit.
  • Všechny informace jsou k dispozici ihned na vstupu. Používejte roušku a řiďte se uvedenými pokyny.
  • Platí absolutní zákaz vstupu externistů do budov závodů De Heus a.s. Externisté mají přiděleny samostatné WC v areálu závodu.
karta externí řidič